Arkiv för dagen “februari 6, 2012”

A gift from the heart.

Jag fortsätter dagen med temat -kärlek! Denna gång en förpackning av en gåva till en vän. Papperen kommer från Inkidos nya Spring Time. Fina papper med vårkänsla! Det kan behövas just nu i kylan!
Jag har klätt en färdig liten papperspåse på både fram och baksida, och gjort en stängning av band.

Framsidan.

Dekorationer med pärlor, blommor och blad.

Rub On från Melissa Frances.

Kjolen gjorde jag genom att vecka mönsterpapper, som jag punchat med en punch från Martha Stewart. Jag satte även en kakservett bakom papperet.

Och slutligen baksidan.

Tack för idag!

Från mitt hjärta.

Idag bloggar jag med inspiration till månadstävlingens tema -Kärlek! Skapa ett kort eller en layout, och skicka in ditt bidrag till nettan@scrapbooking4you.se, senast den 29/2.

Detta kort har jag gjort med Pion Designs underbara papper Från Mitt Hjärta 2, i 6*6″. Lite spets, pärlor,  blommor och blad har jag också lagt till. Runt om hjärtat har jag målat med Crackle Paint– Tattered Rose.

Dekorationer.

Insidan.

Och baksidan.

Tack för titten!

Inläggsnavigering