Från mitt hjärta.

Idag bloggar jag med inspiration till månadstävlingens tema -Kärlek! Skapa ett kort eller en layout, och skicka in ditt bidrag till nettan@scrapbooking4you.se, senast den 29/2.

Detta kort har jag gjort med Pion Designs underbara papper Från Mitt Hjärta 2, i 6*6″. Lite spets, pärlor,  blommor och blad har jag också lagt till. Runt om hjärtat har jag målat med Crackle Paint– Tattered Rose.

Dekorationer.

Insidan.

Och baksidan.

Tack för titten!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Från mitt hjärta.

  1. Snyggt kort.
    Det blev ju superläckert med silhouetten på paret 🙂

  2. Oj, har jag missat att du startat en utmaning? Denna får jag ju kanske ta och försöka komma med i =)

Kommentera

