Snart är det alla hjärtans dag

Mycket kärlek nu men så är det ju snart alla hjärtans dag och jag ger gärna mina nära och kära nått, men jag köper det inte utan självklart blir det handgjorda saker de år jag orkar annars blir det en kram, man ska inte känna att det är ett tvång att ge för då blir det ju Okul som vi säger  i norr.

I år har jag haft stor pysselinsperation så nu har jag gjort ett gäng askar som jag ska fylla med antingen hemma gjorda macarons eller körsbärsknäck nått som blev succe i julas och är betydligt godare än det låter och nog passar även till alla hjärtans dag.

Jag hade planerat att dela med mig av beskrivningen men vår scanner och min dator är inte överens så jag måste vänta in dottern från skolan så hoppas jag att det fixar sig för asken går otroligt lätt att göra vilket ju är bra om man lite snabbt vill fixa en liten speciell gåva.

Finns också några viktiga personer som jag tänker skicka en liten hälsning till i år vänner jag lärt känna via internet men som så här tio år senare verkligen är bland mina bästa vänner som funnits där i upp och nedgång .

Så jag bestämmde mig för att göra små ganska enkla kort vek ett papper tog en mall på ett hjärta och ritade av sedan fick det bli en liten blomma på framsidan

 får hoppas dom inte tittar här men dom är av de opyssliga slaget. Jag brukar inte alls skicka kort till vänner på alla hjärtans dag men just i år kändes det rätt,  finns det något roligare än att få oväntad post som inte är en räkning i brevlådan 🙂 och vissa av dom behöver uppmuntran och jag tyckte detta var ett roligt sätt att säga tack för att just du finns.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Snart är det alla hjärtans dag

  1. Vilka underbara askar och fina hjärtans hälsningar.
    Kram Anette

  2. Av det opyssliga slaget? My ass. -ME- and my ass. *lipar* Men jag tittade inte här, det gjorde jag inte, jag tittade i läxboken igår. =)

Kommentera

