Plumsat?

Hej!

Nu ska jag visa er en lo som jag gjort på min kära pappa.

Han älskade verkligen att fiska och det gjorde han året runt och i stort sett varje vecka 🙂

Det här är ett foto som jag tagit för många år sedan då vi var i stugan som ligger i en by utanför Vilhelmina.

Jag kallade lo:n för plumsat just för att då han kom hem och visade upp sina fångst denna dag så var han blöt långt ovanför knäna 🙂

Ha nu en trevlig dag.

Tack för titten!

Single Post Navigation

One thought on “Plumsat?

  1. Häftig och färgglad layout, man blir glad av att se den 🙂
    Kram Anette

Kommentera

