Tävlingsbidrag – Tema Kärlek

Hejsan!

Här skiner solen och jag med den 🙂

Det har kommit in fler härliga bidrag till tävlingen.

Dessa får ni skåda här nedanför – se och njut och få inspiration till ert egna skapande.

Tävlingsbidrag nummer 11

Tack för ditt härliga bidrag till tävlingen Sylvia.

Kram Anette

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tävlingsbidrag nummer 10

Tack så jättemycket för ditt fina bidrag Sanna

Kram Anette

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Önskar er alla en trevlig dag.

Här är det -25 grader och det blir att vara inomhus en hel del för mig idag.

Jobbar nu med att packa en massa trevliga saker som snart kommer upp i webshopen 🙂

Kram Anette

Single Post Navigation

2 thoughts on “Tävlingsbidrag – Tema Kärlek

  1. Vilka fina bidrag! 🙂

  2. Hej! Jag skulle vilja hänga på denna utmaningen =) Men jag hittar inte din e-post… Men jag har ju lagt in bilderna på min blogg annars =)

Kommentera

