Blickar mot framtiden

Min fina syster dotter befinner sig på resande fot i världen igen.

Hon jobbar hårt för att få möjlighet att resa runt och upptäcka världen – Jag beundrar henne otroligt mycket!

Jag gjorde en layout på ett av många fina foton som hennes pojkvän tagit med henne.

Han är en riktigt duktig fotograf så han har många härliga bilder på henne 🙂

Jag har även här använt mig av templates och färger.

Målade faktiskt bara med en chalk denna gång, och det gick jättebra.

Har använt blommor från Prima Marketing

Ha en fin kväll och tack för besöket.

Vi tackar och tar glatt emot alla kommentarer i alla våra inlägg, så har du en tid över så skriv gärna något bland nåt av de inlägg som ligger inne i bloggen. 🙂

 

 

Single Post Navigation

One thought on “Blickar mot framtiden

  1. Snyggt! Gillar bilden på din syster, men givetvis även det enkla upplägget =)

Kommentera

