Vackra Emma

Jag har gjort en lo på min sons underbara fästmö Emma

Har lekt med templates och färger, bara för att det är så otroligt roligt att kladda med färger 😉

Denna gång valde jag den stora 12″ templates med splats på och vit och ofärgad crackle paint.

Ni kanske kan se att färgen spruckit så där läckert som crakcle painten gör.

Jag målade även med den färgen som en liten inramning på själva fotografiet, bara för att få ännu en läcker effekt.

Stansade ut hennes namn med ett fint alfabet med hjälp av Cuttlebugen, även kallad vår gröna groda 😉

Jag chalkade kanten på ordet med svart färg.

Här nedan ser ni det färdiga projektet.

Har utöver mönstrat papper från Basic Grey och cardstock limmat fast en blomma från Prima Marketing

Du får gärna lämna ett litet spår att du varit på besök för det ger sån enorm glädje 🙂

Kramar från mig

Single Post Navigation

One thought on “Vackra Emma

  1. Jag får nog också ta och testa det där med att kladda sen =)

Kommentera

