Sweet Sixteen

Layoutdax! Jag har scrappat på min söta systerdotter som blivit så stor! Tonåring och ”stortjej”, som vår lilla dotter kallar henne. De papper jag har använt kommer från Pion Design.

Titel.

Dekorationer med blommor och swirl från Prima, metallpynt från Tim Holtz mm.

Jag tycker att det är svårt att hitta fina blommor i just grått och svart, men dessa söta varianter fanns från Prima. Me like!

Journalingen har jag dolt bakom det mindre fotot.

Journaling skriven på en tag ur ark från Pion Design.

Tack för titten!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Sweet Sixteen

  1. Oj vad jag gillade denna du är så duktig Annica

  2. MAgnifique page

Kommentera

