Gamla bilder

jag har scannat av en del gamla bilder som jag börjat scrappa och denna gång blev det en bild på mig och mamma jag använde papper från Glitz och testade även på att använda en mask på en LO och inser att jag tycker om att kladda lite med färg trots allt, i alla fall färg som orkar snabbt 😀

jag använde även några hjärtan och sedan har jag hittat några brads som blivit nya favoriter då det finns många olika varianter i en förpackning  så man kan variera sig lite.

.

Single Post Navigation

One thought on “Gamla bilder

  1. Så roligt att ta itu med sina gamla bilder! Det borde jag göra åxå inser jag. Jättefin lo, och kul med masker och färg! 🙂

Kommentera

