I believe i can fly

Precis hemkommen på svenskmark efter 2½år utomlands så symbolicerar denna bild framtiden för mig och jag vet ju nu att jag vågar prova på saker jag inte provat förut liksom förra inlägget är det papper från Glitz och mina nya favorit brads har jag också använt plus magnolias härliga Chandelier Garland   .

Stämpeln i hörnet syns dåligt men jag har försökt utmana mig själv att börja använda fler stämplar på mina Lo:s då jag älskar clearstamps men sällan använder dom på annat än kort så var det dags för en liten utmaning åt mig själv.

Jag tror inte jag är ensam som har vissa saker jag gärna köper men sällan använder kanske fler som behöver utmanas för använder man dom har man ju en ursäkt att köpa fler jag har redan sett ut några nya favoriter.

Single Post Navigation

Kommentera

