Mitt skräp…

Jag har alltid ett anteckningsblock bredvid datorn för att skriva in saker som jag vill göra,
swappar jag är med i och ja, allt jag hittar och inspireras av…

Men visst är den ganska tråkig tänkte jag en kväll när jag satt vid datorn

Så jag tänkte jisses, jag är ju en scrappare så varför ska man ha en sån ful anteckningsbok…?
Därför så satte jag igång med projekt ”snygga till anteckningsblock” 😀

Jag använde Bo Bunnys underbara papper och små alfabetstickers.
Inga blommor, eftersom jag vill den ska vara så platt som möjligt.

Ha en fortsatt underbar söndag i det härliga vädret!!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Mitt skräp…

  1. den iden snor jag rakt av 🙂 till min fula att göra skrivbok

  2. Oh! Den blev ju jättesnygg! Snälla gör en till mig med?…. 😉

  3. Vilken förbättring!
    Mycket trevligare att skriva i den då den ser så här snygg ut. 🙂
    Hade du så här snygga böcker i skolan så förstår jag att det gick bra för dig att plugga 😉

  4. Vilken underbar idé och så himla snygg din scrap bok blev:) Kanske dags att fixa till mig när jag ser hur snygg din blev:) Tack för inspirationen:) Kram 🙂

Kommentera

