Gratulationskort till en liten prins.

När jag var i farten gjorde jag ett gratulationskort till en liten gosse också. Papperen kommer från Melissa Frances.

Jag har använt en barnvagn i chipboard även här. Denna gång grundade jag den med Gesso, och embossade den vit. Jag skrev en liten text ovanför vagnen också.

En gammal stämpel från Scrapmagasinet, samt lite blommor och blad.

Den ena insidan…

Och den andra insidan…

Slutligen en baksida!

Tack för besöket, och ha en kreativ vecka!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Gratulationskort till en liten prins.

  1. så fint kort det är ju som en minitavla ett riktigt konstverk du är så duktig Annica

  2. Helt ljuvligt underbart jag älskar ditt kort du är grymt duktig:) Kram

Kommentera

