Med anledning av vår nya Prinsessa.

Eftersom det den 23/2 föddes en ny Prinsessa i vårt land, så blev jag inspirerad att göra kort till nyfödda barn.

Jag började med att göra ett till en liten prinsessa… Papperen kommer från Ridderholmdesign ”Bello Pastello”.

Den lilla barnvagnen är av chipboard, och jag har målat den med gesso, gnuggat in lite distresser, och embossat med hologram embossingpulver.

Blommor, ostduk, pärlor och rosett. Lite ”kakpapper” finns där bakom också.

Den ena insidan…

Och den andra insidan. De små stämplarna kommer från Inkido.

Slutligen en baksida!

Tack för titten! ♥

Single Post Navigation

5 thoughts on “Med anledning av vår nya Prinsessa.

  1. Wow, är det där din handstil?! o.O … Snyggt!

  2. Vilket underbart fint kort, ska du skicka det till dem?

  3. superfin, jag skulle absolut ha ramat in den om jag fått den så den kunnat glädja en i många år även om man då inte skulle se den vackra insidorna så skulle den ju bevaras och inte riskeras att gå sönder. Du är så duktig Annica

  4. WOW WOW WOW vad ska man säga annat en att detta kortet är helt underbart jag älskar det:) Du är grym på att få det till:) KRAM

  5. Åhh så gulliga ni är allihopa! 🙂 Tack så mycket! Sitter här och rodnar…

Kommentera

