Lite smått och gott

Vi behövde en inomhusterometer och detta blev resultatet och då papperet var så färgglatt tyckte jag det räckte med en text och en liten blomma.

I lördags var jag i vännäsby och pysslade och gjorde då bla denna Lo som är ett självporträtt av mig men utan foto till en utmaning men  Anette tyckte absolut jag skulle lägga upp den här  också så här har ni mig, Virrhönan.

Jag blev så lycklig då jag hittade mig en passande Virrhönestämpel från vilda stamps,   jag använt matrial från mina egna gömmor och bokstäverna hittar du HÄR.  Alla som känner mig påpekar dock att det saknas nått av cernitlera vilket är vad många förknippar mig med så de måste jag nog lägga till.

Jag arbetar i perioder mycket i cernitlera eller fimo då jag tillverkar egna smycken som jag säljer på marknader och det är ett mångsidigt matrial som inte bara passar som smycken utan även som dekorationer på tex kort och Lo:s och då Nettans numera är återförsäljare åt panduro kan man bla. beställa fimo av henne om man bor i närheten eller har vägarna förbi Vännäsby.

Det blev ett spretigt inlägg med lite smått och gott men jag hoppas ni fått lite insperation eller i alla fall en färgchock

Single Post Navigation

One thought on “Lite smått och gott

  1. Snygg termometer.
    Jag tycker att din layout beskriver dig helt klockrent 😉
    Bara din berömda lera som saknas, men annars mitt i prick.

Kommentera

