En älskad vän

Jag har idag äran att få presentera ett inlägg från en av våra bloggbesökare som brukar skicka in tävlingsbidrag.

Förra månaden hade vi ju en tävling med tema kärlek.

Dessvärre så försvann hennes mail och tävlingsbidrag då jag hade fullt i min inbox så hennes bidrag kom aldrig med den månaden.

Men jag vill så gärna ha detta underbara alster i min blogg och har fått tillstånd till det 🙂

Så nu mina vänner får ni se ett vackert bidrag som betyder vänskap och kärlek, tillägnad någon som inte finns mer.

Tusen tack Jenny för att jag får visa upp din layout i bloggen.

Ha det så fint.

Kram Anette

Single Post Navigation

Kommentera

