Ugglor i mossen

eller i riset 🙂 jag hittade ett härligt ugglemönster här men jag valde att förbättra det och fixa till mönstret lite  

den gröna och blå är från första mönstret och den rosa och gula är gjorda efter mitt nya där jag bla gjort båda sidorna lika så vill man kan man ha ugglor åt båda håll eller eller en mönstrad baksida, jag valde även att minska mönstret i skrivaren så den rosa är 10cm hög och den gula 6cm och perfekt att hänga i påskriset.

Jag använde papermazes papper dottie till 11 av mina 12 ugglor i mitt påskris perfekt papper för en prickgalning som mig

Detta bildspel kräver JavaScript.

Min ändring på mönstret  ska jag försöka få in i min blogg om någon vill ha, dock kommer jag och scannern inte överens idag men jag lägger den på min blogg senare i veckan då nån av tonåringarna har tid att hjälpt mig.

Tack för besöket.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Ugglor i mossen

  1. Helt underbara!

  2. Du har verkligen skapat en bedårande söt familj 🙂
    Engla tackar för den fina ugglan hon fick av dig ❤

  3. Erika K on said:

    Jag håller med Annika E: Helt underbara små ugglor!!

    =o)

  4. Så himla söta. De här bara måste jag göra! Woo Woo!

Kommentera

