Ännu en bokask

Här kommer även min bokask.
Jag gjorde min av Pion designs papper -Minnenas ateljé, en av mina favvo kollektioner  från PD.

Framsidan.
Jag dekorerade med en ros gjord av siden och organzaband, lite Magnolia doohickey dies, halvpärlor, spets, ostduk och alfabetsstickers.

Insidan.
Jag vet inte riktigt vem som ska få denna ännu och vad det ska vara i den, så än så länge är den tom.

Baksidan med min egna personliga stämpel.

Ha en underbar söndag!!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ännu en bokask

  1. helen nordin on said:

    Var på nolaträffen och fick lära mig göra denna bok, det kostade 50 kr, vi kunde inte få beskrivningen den skulle komma här på bloggen, när kommer den?

  2. Hej Helen!
    Beskrivningen har legat uppe i bloggen sedan den 27/3. Du hittar den här. https://nettantrollet.wordpress.com/2012/03/27/beskrivning-av-bokasken/Hoppas att det går bra för dig att göra bokaskar! 🙂
    Mvh Annica H

Kommentera

