Prickar

Jag älskar prickar och prickiga papper är jag helgalen i så då jag fick se papermazes prickiga papper föll jag direkt för dom.

Vår gamla kattgubbe uppfostrade våran yngsta hund och denna bild av dom två älskar jag.

Yes I´m the queen, didn´t you notice my crown,

står det på stämpeln som är från mina gömmor men passar perfekt till min älsta hund som är lite av en drottningdiva.

Förutom papermazes  papper har jag använt blommor och bling.Likadan stämpel men princess istället för queen passar ju till yngsta hunden även här har jag blommor och pearls plus att jag testat ostduk jag har även använt lite glimmer mist och lite glitter på mina blommor

Single Post Navigation

Kommentera

