Tittskåp

Jag har längre funderat på att dekorera mitt tittskåp från Panduro och jag kände att papperna från bildmålarna skulle vara perfekta så jag startade och upptäckte ganska snart att jag inte hade papper nog  så jag kollade igenom vad jag hade och valde att blanda med papper från Prima och deras sun kiss collection.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Tycker själv att resultatet blev bra de enda jag skulle tänkt på var att jag skulle målat kanterna inne i lådorna mörkare nu lyser dom lite där skarvarna inte blev perfekta men man lär sig av sina misstag och min prylhylla blir perfekt inne på våran lilltoa fylld med olika små minnen.

Vist vet ni som bor nära Vännäsby hur butiken har öppet i veckan, onsdag 12-20, torsdag 10-16, och även på lördag 11-18 och idag onsdag tänkte jag vara där och pyssla hela dagen hoppas vi se.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Tittskåp

  1. Wow!! Vad läckert det blev! Tycker inte alls att det lyser några skarvar – det är bara supersnyggt….!
    Kram
    Linda

  2. Tack vad du är gullig, det med skarvarna kanske är en grej man bara retar upp sig på som tillverkare för hade man tänkt till hade det kunna bli lite bättre 🙂

  3. Kära nån så snyggt det blev!!
    Vad du är duktig!
    Kram Anette

  4. Supergulligt Ulrica! 🙂

Kommentera

