Mixed media

Jag har testat att göra Art journaling.
Det går ut på att testa nya tekniker och  färger, olika medium och bara släppa loss och ha kul!
Man kan säga att det är en slags dagbok för mitt skapande.

Jag tog en gammal bok som jag har läst ut, limmade ihop några sidor i boken, sedan altrade jag den lite så den skulle passa mig 🙂

Jag har inte så mycket mister, eller distress stains, eller sådant så jag gick lös med mina gamla akvarellfärger på kaka som jag hittade långt in i skåpet.

Det fick bli en sida om min trädgård, som jag älskar så!

Jag använde glitterpasta från Viva decor som gav en jätteläcker effekt!
Det är verkligen roligt att testa nya färger och tekniker som man aldrig använt tidigare!!
Har ni inte testat så gör det 🙂

Ha en härlig söndag!!

Single Post Navigation

One thought on “Mixed media

  1. Läckert, jag som är lite anti färg och kladd för att det tar sådan tid att torka måste nog ge det en chans ändå för det såg roligt ut

Kommentera

