Inspirerad av en inspiratös

Vi bloggar ju här för att inspirera och i Måndags blev jag så inspirerad av Annicas Lo att jag bestämde mig att låta inspirationen flöda och göra min variant men i svartvitt

I vanliga fall använder jag sällan massa dekorationer men på denna bestämde jag mig för att inte låta mig hämmas utan verkligen frossa i blommor, bradsblingpearls och washitejp.

prickiga brads, blommor och washitejp förutom prickigt papper kändes ju självklart då jag ju är lite galen i prickar, papperet kommer från Paper maze och sedan har jag glittrat vissa blommor med glitter paste

använde liksom Annica ostduk men jag lät den vara naturell har inte riktigt släppt loss då det gäller färg men jag lovar de kommer i detta inspirerande gäng kan man ju inte låta bli att inspireras och känna lusten att vilja prova lite nytt .

Hoppas ni gillade min Lo och att jag kan inspirera vidare, skulle du känna att du inspirerats av nått vi gjort länka gärna i komentarsfältet till din blogg eller vart du lägger upp ditt alster för självklart vill vi se.

Single Post Navigation

Kommentera

