Till Ingers pysselrum

Hej på er 🙂

I dag så vill jag dela med mig av några saker som jag gjort till mig själv och till mitt pyssel rum .

Hade två stycken svarta Ikea ramar som jag har altrat med mitt favis Pion papper:)
Sedan så har jag dekorerat med hörn, pärlor och en helt underbar Metal Fjäril 🙂
Blommorna är klippta ut från Pion papperet sedan har jag chalkat kanterna och glasat dom.
Bladen är från en blad punch . Tänk vad trevligt det kan bli att göra sina
egna favorit ramar och ge en helt svart ram ett helt nytt liv och utseende.

Jag har även gjort en ask av min älsklings papper 🙂
Denna ask förvarar jag alla mina Charms och Metall dekorationer i 🙂
Den är gjord av Cardstock, Pion mönstrat papper en hel del Brads och ett Lås till.
Dekorationen är den samma som på mina ramar.

Jag beställde spets i från Panduro och fick då med helt underbara trådrullar i trä dessa har jag också piffat upp lite med Pion blommor, blad och pärlor tycker
att det ska inte så mycket till för även att ge dessa nytt liv .

Tack snälla för titten och ha det jättebra alla i hop 🙂

Kram från Lilla Pyssel Inger 🙂

Single Post Navigation

2 thoughts on “Till Ingers pysselrum

  1. Så fint Inger! Jag slår vad om att ditt pysselrum är jättefint! 🙂

  2. STORT TACK snälla Annica 😀 Jag trivs mycket bra i mitt pyssel rum min kära sambo har gjort ett kanon jobb åt mig så jag är mycket lycklig lottad 😀

Kommentera

