blommor i mängder

Jag får erkänna jag kan frossa i dekorationer jag också men det satt långt inne men oj så skoj jag hade då jag lekte med limpistolen, jag började med att limma fast ostduk  botten

sedan slösade jag med blommor och som ni kanske ser så valde jag att blocka bort de gröna från botten av rosorna för att asken skulle gå i svart, vit och lite silver.

glitter paste och halvpärlor dekorerade jag också med plus att jag också tryckte dit några små blommor med silverbling inuti för att fylla ut lite

de stora bokstäverna hittar du här och papperet är som ni kanske redan sett en favorit papermaze dottie

Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha i asken men den kommer nog passa väldigt bra i mitt nya hobbyrum som jag får i juli.

Single Post Navigation

Kommentera

