Ta det Piano

Fick en beställning på ett kort med pianotema så jag testade att rita en flygel på fri hand och sedan lite tangenter, jag är inte så haj på detta med pianon men tycker kortet blev väldigt bra.

Inuti hade jag gjort en liten ficka för pengar då tanken med kortet var att födelsedagsbarnet skulle uppfylla en dröm och lära sig spela piano.

Tänkte ni skulle få lite Norge-inspiration också inför maj månadstävling här på bloggen, jag har fått några bilder av min mamma från då hon och pappa var i Nordkap, dom körde sina motorcyklar dit och tog många fina bilder av den underbara norska naturen.

de fallande P:et är en liten lek med norskan och svenskan då vi stavar lite olika, bokstäverna som blivit mina nya favoriter hittar du här och hjärtana tillhör också de alfabetet.

Single Post Navigation

Kommentera

