Ett litet album

Jag har gjort ett litet album där jag klippt till två hårdare pappark som pärm (11cm) och sedan delade jag in ett 30x30ark i 9 lika stora bitar , bigade kanterna och klippte lite så det gick att vika ihop som en fyrkant.

Pappena jag valde att använda är från Maja Designs nya serie

och sedan har jag pyntat med blommor, bling och en liten nyckel i botten ligger en ostduk.

 Jag har valt att inte ha någon dekoration alls innuti då jag ville att albumet skulle vara väldigt tunt då man stänger det, jag fyllde albumet med bilder på mig som liten och satte bara in lite text som enda dekoration förutom de mönstrade papperna.

Single Post Navigation

One thought on “Ett litet album

  1. Super tjusigt 🙂

Kommentera

