En Bokask Till Mor.

Maj månad är här, och Morsdag står för dörren… Denna bokask är en gåva just till min mamma, och papperen kommer från Pion Designs ”Till Mor”.

Om du inte testat att göra bokaskar förut, så kan jag varmt rekommendera dig att prova! Det är lite pillrigt, men jättekul. Du hittar en beskrivning, som vi hos Nettan har använt oss av HÄR.

Jag har använt bla blommor, spets, blad och pärlor för att dekorera framsidan.

Sidan av asken med stängning av färgat sidenband.

Bokryggen.

Baksidan.

Insidan med en hälsning.

Jag har gjort ett lock av en bit ”overlay” till min ask. Jag ska fylla den med choklad, och jag vill inte att det ska falla ut när man öppnar asken.

Tack för titten!

Single Post Navigation

One thought on “En Bokask Till Mor.

  1. Kära nån så vacker bokask du har gjort.
    Kram Anette

Kommentera

