En väska till mor

Jag har gjort en liten väska till min mamma till morsdag och i det stoppar jag ett litet stafflikort och två små presenter

Papperet är ännu ett nytt från magnolia sedan har jag provat nått roligt att göra egna dekorationer med Epiphany Crafts Shape

jag valde att göra två halsband till min mor som jag tänker stoppa in i väskan som hon ska få i morsdagspresent en med en ros från ett magnolia papper och en med en bild på hennes fina barnbarn, det var enkelt, gick snabbt var skoj och blev fint och jag kommer göra fler, både som dekorationer på kort och Lo:s och som smycken.

Single Post Navigation

Kommentera

