Till havs och sov sött

Kom över några av de nya magnolia papperna i helgen och tyckte papperna passade bra till bilden då dottern med kompisar valde att åka späckhuggare nedför älven, tänkte att ett sjökort kunde behövas ifall dom skulle drivit ut till havs.

Papperna hittar du här  sedan har jag använt lite bling och mina favoritbokstäver Sugar Coated Hopscotch Chip Alphabet charmsen finns också i butiken.

Var även tvungen att att göra en sida med en bild på min nu 19åriga son och jag kunde inte låta bli att bli lite nostalgisk

papperna hittar du här och här och staketet är en dies från magnolia, ugglan är en dies jag köpt i frankrike, bokstäverna är mina favoriter just nu vilket kanske märks, jag har även använt lite distresser .

Single Post Navigation

One thought on “Till havs och sov sött

  1. Helt bedårande layouter!

Kommentera

