Jul i maj?

Ja, lite annars är jag ibland 😉
Men idag tänkte jag bjuda på ett julkort som är väldigt enkelt.

Detta är mitt absoluta favoritmotiv i julkategorin hos Magnolia.
Jag älskar snögubben!!

Motivet är färglagt med PROmarkers och flexmarkers, och de är båda underbara att jobba med, fastän flexmarkers är strået vassare!
Har ni inte testat dem, gör det!!
Helt fantastiska 🙂

Runt motivet har jag använt mig av liquid perals, stickles och strasstenar.

Det var allt från ett regningt Lycksele!
Ha en fortsatt underbar söndag

Single Post Navigation

Kommentera

