Min familj

Har precis gått igenom massa bilder  från åren i Frankrike och från de utflyckter vi gjorde då och insåg att jag hade väldigt många varianter på samma motiv, min familj och alltid är dom tagna bakifrån.

Jag går saktare än övriga familjen pga min värk och att  jag stannar och fotar en del så det har liksom blivit naturligt att jag alltid går så där 20 steg bakom övriga familjen och då blir ju motivet därefter också, dessutom är det perfekta bloggbilder då vissa i familjen inte alltid vill synas på bild men dessa bilder godkänns.

Bilderna är tagen i Skagen, Annecy, Lyon och Como olika städer/samhällen i olika länder mellan 2008-2010 men motivet är det samma.

Papperna kommer från Maja designs vintageserie, blommorna kommer från panduro, bandet är från mina gömmor, blinget kommer från YouDo, bokstäverna hittar du här och glitter girlangen kommer från Magnolia.

Single Post Navigation

Kommentera

