Ett annorlunda födelsekort / Present.

Hej på Er 🙂

I dag så tänkte jag dela med mig av hur man kan göra ett annorlunda födelsekort / Present.

Jag har använt mig av dom nya härliga Maja papperna till båda mina skor som du självklart hittar hos Nettan.

Allt annat material som Pärlor, Blommor, Spets och Band hittar du också hos Nettan.

Jag har gjort Skor och själva sulan i skon är födelsedagskortet eller kortet som man kan skriva sin hälsning på baksidan.
Sko asken som jag har gjort till den rosa skon är jag byggt upp från grunden med Cardstock ,mönstrat papper och fönstren
på sidorna i asken när man kan titta in är overhead papper som jag köpt i bokhandeln.

Vill du själv testa på att göra en egen sko så hittar du mallen till skon här:
http://artfulaffirmations.blogspot.se/2010/01/elegant-shoe-tutorial.html

Lycka till med din/dina skor och tusen tack för att du tittade förbi 🙂

Kramar från Lilla Pyssel Inger

Single Post Navigation

5 thoughts on “Ett annorlunda födelsekort / Present.

  1. Du är outstanding! Helt fantastisk =)

  2. Tusen tack snälla gulliga Anna 🙂 Blir SUPER GLAD att du gillade 🙂

  3. Jättefin roligt med lite annorlunda kort

  4. Inger, du är som vanligt helt fenomenal!! Ljuvlig present!!! Underbara färger och magiska detaljer…
    Kram
    Linda

  5. Kerstin on said:

    Vilka underbara saker Du gör…..helt fantastiska, vilka härliga detaljer och färger.
    Ha ett gott slut på veckan och så önskar jag Dig en härlig helg.
    Kram Atti.
    Ps tusen tack för den fina kommentaren, det värmer…………………

Kommentera

