Gratulationskort till en man.

Jag tycker alltid att det är svårt att göra kort till män. Följdaktligen har jag aldrig några på lager… Jag tänkte dock att det skulle bli ändring på det nu, så jag har tagit mig i kragen och pysslat ihop några kort till män och lagt i lådan! Bra att ha!
Detta kort har jag gjort med papper från Melissa Frances, vintagebilder, text och sparsamt med dekorationer.

För mig, är det svåraste med manliga kort, att dekorera dem? Här har jag använt en urtavla från Tim Holtz, en fågel och ett par stansade kvistar. Det fick räcka.

Tack för besöket!

Single Post Navigation

6 thoughts on “Gratulationskort till en man.

  1. Men det blev ju hur fint som helst!!! Alldelens lagom dekorerat tycker jag, för det är sååå svårt att göra kort till män…

    Kram
    Linda

  2. Håller med dig,det är svårt att göra kort till män utan att ”över dekorera” dom
    Men du har lyckats jättebra med ditt manliga kort.
    Må gott!

  3. Tycker också att det är svårt med manliga kort. Det är annars så lätt att smäcka på blommor och massa annat lullull. Men du har lyckats grymt bra med ditt manliga kort, kanonfint!!

  4. Du har lyckats riktigt bra med ditt manliga kort!! Håller med om att det är svårt just med dekorationerna på manliga kort…
    Kram, Pillan

  5. Mycket snyggt!!

  6. Nice! Bra med lite manliga kort som inspiration, för de är svåra att fixa till på ett smakfullt sett. De får ju inte vara för romantiska hehe =P

Kommentera

