Jag har gjort en Lampfot med Skärm !

Hej på er 🙂

Jag älskar att testa på nya saker och utmana mig själv och denna gång så har jag testat på att bygga en egen lampfot med skärm till:)
Lampfoten är gjord av hushållsrullar och sedan så har jag fyllt upp hushållsrullen inuti och sedan dekorerat med snöre från Panduro.

Själva Lampfot plattan är pizzakartong som jag har klätt med Cardstock papper och mitt favorit Pion papper.

 

Har använt mig av Tim Hotz långa Brads, pärlor, lim och tejp också allt detta material hittar ni tillsamman med Cardstock och Pion papperet hos Nettan:)

Till Lampfot dekorationen så har jag använt mig av vita blommor som jag har chalkat med Chestnut Roan. Sen har jag stansat ut blad av Grön Cardstock och blad

diesen är en blad dies från Magnolia. Fjärilarna som är med kommer från Panduro. Lite pynt bär är också med i Lampfot dekorationen och dom är också från Nettan:)

Själva skärmen är gjord av brun Cardstock och mönstrat Pion papper, pärlor, brunt siden band, Eyelets och metall dekoration. Detta Material finns också hos Nettan:)

Värmeljus hållaren som jag har monterat på foten är från Ikea.

Tack för mig och hoppas att ni gillar 🙂

Kram till Er alla 🙂

Single Post Navigation

8 thoughts on “Jag har gjort en Lampfot med Skärm !

  1. akismet-4d2404961cc9663175d19ab302ea638f on said:

    Wow! Vilken läcker lampa du gjort! Riktigt snygg

  2. Jag bara säger helt underbar……………..vilka fantastiska idér Du har. Du gör så snygga saker. Ha en underbar helg.
    Kram Atti.

  3. Vilken underbar idé att göra en lampa!! Kanonläcker blev den oxå 🙂

  4. Helt underbara saker Du gör!!! Alltid så välarbetat och massa fina detaljer.
    Ha en skön helg.

  5. Helt fantastisk fin & välarbetad och vilken kul idé!!

  6. OMG Inger does it again!!! Tyckte väl jag kände igen stilen av bad och blommor;) Jag hoppas att de en gång kan visa hur du gjorde denna vackra tingest!

  7. Ojoj, vilken kreativitet. Du är grym Inger. Så otroligt snyggt och påhittigt!

  8. Hej! Snacka om att du har fantasi och gör grymt snygga och läckra alster! 🙂 Ha det gott!

Kommentera

