Missa inte vår enkla tävling

Hej!

Vill bara påminna er om vår enkla sommartävling.

Under juni månad och juli månad har vi en extra tävling här.

Det enda ni behöver är att skriva en kommentar eller två eller varför inte 10stycken vid ett besök här i vår blogg. 🙂

Ju fler ni skriver desto större chans att vinna ett hemligt paket från oss på Nettans Scrapbooking4you.

Vi kommer att dra den första kommentars vinnaren i slutet av juni och den andra vinnaren i slutet av juli.

Så kom igen och skriv för allt vad ni orkar. 😉

Önskar er en trevlig midsommar helg.

Kram Anette och gänget

Single Post Navigation

7 thoughts on “Missa inte vår enkla tävling

  1. Jag vill vinna 🙂

  2. Vad bra med en enkel tävling! =)

  3. Jag mé!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Jag hoppas det blir jag som vinner!! 🙂

  5. Himla bra utmaning, iaf för mig som annars är så kass att lämna spår. 🙂

  6. Jag försöker lämna så mkt jag kan 😉

  7. Jag gör mitt bästa jag med 😉

Kommentera

