Tävling Juli – skisstävling

Hejsan!

Ny månad och ny tävling!

Då var det dags att byta månad i kalendern och då kommer även en ny tävling här hos Nettans. 🙂

Vi kör en trevlig skisstävling denna månad.

Gör en layout eller ett kort efter denna skiss,

och var med och tävla om ett presentkort hos Nettans Scrapbooking4you på 150kr.

Du får vända och vrida på skissen om du vill, men man ska kunna se att du inspirerats av skissen i allafall.

Tolka den som du själv vill, det behöver alltså  inte vara en exakt kopia efter detta, utan du tolkar den fritt.

Jag vill ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 31/7 kl 23.59

Skicka ditt bidrag  till min mail nettan@scrapbooking4you.se så kommer jag att ladda upp den här i bloggen på tisdagar och torsdagar.

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – så skapa nu allt vad du hinner så kanske du kan tävla med fler än ett alster denna månad.

Vi hoppas att ni skickar in många tävlingsbidrag i juli :)

Lycka till!

Kram Anette och inspiratöserna

*     *     *     *     *     *     *     *     *

Här kommer mitt bidrag på Juliskissen

Single Post Navigation

14 thoughts on “Tävling Juli – skisstävling

  1. Vilken härlig skiss!! Läcker LO du visar… gillar alla olikfärgade knappar i form av hjärtat och namnen i stickers som sitter runtom… snyggt!!

  2. Åh, underbar skiss! Satte genast igång scrapkontoret i huvudet.. 🙂

  3. Evelina on said:

    Kul att ni kör tävling över sommaren med! Superhärlig skiss! Det kommer ett bidrag från mig innan månadenä r slut!

  4. Jättefin LO och vilken skön skiss.

  5. Får man ju ta och testa =)

  6. Klart jag vill vara med i den här utmaningen=)

  7. Väldigt härlig LO efter jättefin skiss! Mycket läckert med knapphjärtat & alla namnen!
    Kommer absolut att försöka ta mig tid till att knåpa ihop ett bidrag denna månad med, skissen är redan utskriven 🙂

  8. Sara on said:

    Oj detta blir en utmaning det. Hmmm undrar vad jag ska knåpa ihop?! Nåt blir det iaf för man vill ju vara med i tävlingen!

  9. Angelica on said:

    Ifall man vinner och bor långt i från affären kan man använda prisentkortet på webbshopen då

  10. Ja det är klart att man kan använda presentkortet i webshopen 🙂

  11. Fin skiss och härligt inspirationsbidrag!

  12. Vilken underbar skiss, jag vill börja göra något genast men scrapbook-lådan är hemma och det är inte jag :p

  13. Gillade verkligen den fina skissen,kortet är gjort och mailat.
    Kram!

  14. Klart man deltar, särskilt då en sådan här underbar skiss fick igång mitt skapande i sommarvärmen!

Kommentera

