Studentkort.

Jag har semester! Detta är anledningen till att jag är så sent ute med att visa student, och skolavslutningsalster. Vem vill sitta inne, redigera bilder och sitta vid datorn, när man kan vara ute och njuta av sommaren!? 😉

Detta är i alla fall ett par studentkort som jag knåpat ihop i år. Jag har använt lite diverse material, och har samma stil på dessa två kort. Mönsterpapperen kommer från Pink Paislee.

Blommor och pärlor passar till nästan allt. Ramen kommer från Tattered Angels.

Nästa kort, där jag lade in en söt kaksevett bakom ramen. Namnet är gjort med färdiga bokstavstickers från Prima.

Även här fanns plats för blommor och pynt.

Tack för titten!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Studentkort.

  1. Två kanonfina studentkort!

  2. Jätte söta studentkort med fina detaljer.

  3. Verkligen jättesnygga båda 2!!

Kommentera

