Vinnare kommentarstävlingen

God morgon.

Nu har vi med hjälp av random.org dragit en vinnare bland er som skrivit kommentarer i bloggen under juni månad 🙂

Den som vunnit är den som skrev denna kommentar.

Sara skrev den juni 6, 2012 kl. 21:42:

Oj så roligt med tävling under hela sommaren!

GRATTIS till dig Sara!

Kontakta mig via mail: nettan@scrapbooking4you.se, så kommer vi att skicka en hemlig liten gåva till dig för att du sprider glädje genom att skriva en rad i vår blogg. 🙂

Tack så mycket för detta, det är alltid lika roligt att få en liten kommentar av besökarna i bloggen i något av inläggen våra.

Det tycker båda jag och mina inspiratöser om, så jag hoppas att ni fortsätter.

Vi har tävling bland er som fortsätter att skriva en kommentar hos oss.

Vi kommer att dra en vinnare bland alla er som skriver under juli månad också. 😉

Lycka till!

Kram Anette

Single Post Navigation

6 thoughts on “Vinnare kommentarstävlingen

  1. Grattis Sara! 🙂

  2. Johanna1978 on said:

    Grattis Sara!

  3. Sara on said:

    Tack så jättemycket! Väntar med spänning på min överraskning!

  4. Grattis Sara!

  5. Grattis till vinsten Sara!

  6. Stort GRATTIS till dig Sara! =)

Kommentera

