1år

Min dotter fyller snart 18 men då jag inte scrappade då barnen var små så får jag göra det nu istället och bli lite nostalgisk på köpet   Dottern var en vilding som gick tidigt och just runt 1årsdagen verkade allt hända henne och jag valde att skriva ned de viktigaste sakerna och min första tanke var att skriva på datorn men samtidigt är ju dessa sidor ett minne för framtiden och då valde jag att skriva för hand trots min lite spretiga skrivstil och eventuella stavfel det är ju en bit av mig

Tycker Magnolias papper passar välidgt bra både de små bina och draken passar ihop med yrvädret som alltid hade nått nytt äventyr på gång.

till att göra ramarna använde jag fyrkantiga dies och det blev ett härligt lapptäcke i rosa toner

 

Single Post Navigation

7 thoughts on “1år

  1. Gisses vilken söt LO,
    fräckt med ettan på kanten.
    Personlig och vacker.
    Kram!

  2. Helt underbart fin
    Kram Anette

  3. Kanonfin LO i härliga papper och färger!!

  4. Sara on said:

    Jättefint!

  5. Härlig LO. Måste vara kul för både Dig och Din dotter att göra dessa och minnas tillbaka.

  6. Men åh det skulle jag med vilja göra, scrappa en liten sammanfattning så här!
    Både kul att göra & roligt för barnen att ha sen 🙂
    Din LO blev jättesöt, Tack för inspirationen!

  7. Jag hade inte heller börjat med scrapbooking när barnen var små men det är ju en bra idé att börja nu då som du eller?

Kommentera

