Tävling i augusti månad

Hej mina vänner.

Eftersom vi har en månad fylld med en massa galna saker så kommer jag inte att ta mig tid att fixa och ordna med en avancerad tävling denna månad.

Vi befinner oss på en 9 dagars mässa i Piteåoch efter det så kommer vi att flytta firman, så det finns inte tid och ork till detta just nu.

Men vi gillar att utse vinnare och få skicka presenter till er underbara pysslare i vårt avlånga land. 😉

Så därför kommer vi att ha en enkel tävling där slumpen utser en vinnare.

Vi vill att alla tävlingssugna skicka in ett bidrag till nettan@scrapbooking4you.se

Valfritt bidrag, välj mellan layout, kort eller altrat.

Sedan kommer vi att utse en vinnare genom att låta random.org lotta fram en vinnare bland alla inskickade bidrag.

Så är du sugen på att vinna ett presentkort i vår webshop/butik på 150kr så skicka in ett valfritt bidrag, så är du med i utlottningen i början av september.

Jag kommer att lägga in era bidrag på tisdagar och torsdagar då vi är hemma från mässan i Piteå,

Lycka till

Kram Anette

Single Post Navigation

5 thoughts on “Tävling i augusti månad

  1. Oj så trevligt! Jag har mailat dig =)

  2. Evelina on said:

    Ska maila dig nästa gång jag lägger in bilder i datorn! Jag hade ju gjort ett bidrag till juli tävlingen men helt plötsligt var det augusti och jag hade inte skickat in mitt bidrag

  3. Hejsan!
    Nu är mitt bidrag till eran tävlig klart och mailat till er.
    Ha en bra dag.
    Kram Onkis.

  4. mamura75 on said:

    Spännande! Jag har också mailat mitt bidrag! :)))

    /Annika

  5. Av diverse olika anledningar har jag inte pysslat på hela sommaren (!?) men nu, i lite sista minuten, så har jag äntligen knåpat ihop ett litet bidrag jag med, mailar det bums 🙂
    Måste ju även tillägga att det är väldans mycket fina tävlingsbidrag & många fantastiska alster från inspiratöserna som har kommit till sedan jag var här sist, härligt!

Kommentera

