Gratulationskort.

Idag har gjort ett gratulationskort av de nya fina papperen från The Scrapcake! Jag har använt 6*6 papperen från både Sweet Childhood och Summer in the city. Vintagebilden kommer från Pion Designs bildserie Från Mormors Vind.

Till dekorationer har jag använt blommor, charms och ostduk.

Jag har lagt på lite färg på vintagebilden, med hjälp av distresser. Runt om bilden har jag sedan embossat med vitt pulver och lagt på lite stickles.

Insidan av kortet med text, och en söt hörnstämpel från Inkido.

Baksidan av kortet med ett par blommor från Prima, bredvid min personliga stämpel.

Det var allt för idag! Tack för titten!

Single Post Navigation

Kommentera

