Återvinning

Behövde en ny liten bokhylla i hallen på övervåningen och åkte till återvinningen för att hitta nån passande hittade en bra men den var inte speciellt snygg med sprucken färg och grön filt på

så jag grundmålade den vit och sedan tapetserade jag den

även inne i lådorna fick det bli tapet

och tapet blev det även på sidorna, den hänger mellan dotterns rum och mitt pysselrum och riktigt vad som ska vara i den är vi inte överens om ännu just nu ser den ut såhär i alla fall  med lite blandade saker som både jag och dottern tycker om.

Bla denna blomma där jag klätt in en kruka med washitejp sedan limmat fast blommor som jag glittrat lite och avslutat med en fjäril och band och spets 

Single Post Navigation

2 thoughts on “Återvinning

  1. Vilken snygg hylla! Älskar tapeten som använts 🙂 Att återvinna är väl det bästa och så otroligt söt liten kruka med blommor!

  2. Wow, den skulle passa så fint hemma hos mig 😉
    Den är jättefin.
    Kram Anette

Kommentera

