Här kommer en ”Bröllopslåda” !

Hej på Er alla Ler

Hoppas att ni alla har haft en underbar och trevlig sommar Blinkar

Fick en förfrågan om jag kunde tänka mig att göra något till ett brudpar och det skulle inte vara ett kort.

Kom då på idén att göra en ”Bröllopslåda” där brudparet kan lägga sina minnen från bröllopsdagen i.

Allt som kort, telegram, bilder och annat från denna dag.

Ett bra sätt att förvara trevliga minnen på.

Lådan har jag byggt i hop av pizza kartonger så att jag fick den storleken som jag själv ville ha.
Sen är det olika lager med Cardstock på varanda.

Gjorde hela utsidan först förutom blom dekorationen.

När jag var klar med alla lager på Cardstock och mönstrat papper så förseglade jag lådan med brads runt om.

Detta är ett mycket bra sätt att försegla alla lager med papper och blir även en fin dekoration.

Låset till lådan har jag embossat så att jag fick det i en färg som passade lådan.

Till slut så har jag sätt på detaljer som pärlor, blommor, rosett och blad.

Deras bröllops datum och namn har jag glossat .

Tack för att ni tittade och ha det bäst till nästa gång Blinkar

Kramar från Lilla Pyssel Inger

Single Post Navigation

6 thoughts on “Här kommer en ”Bröllopslåda” !

  1. Väldans, vääääldans tjusigt och en sådan bra grej att ge bort. Urläcker!
    Kram
    Marie

  2. Katarina K on said:

    Jättefin bröllopslåda!!! Kul idé, den ska jag försöka minnas! 🙂

  3. Oh wow!! Vilken urtjusig låda du gjort!

  4. Vilken härlig present till brudparet. Den är så snygg, härliga detaljer och så välarbetad.

  5. Galet snyggt, som alltid!

  6. Denna låda är hur snygg som helst, tror minsann att det börjar bli dags för mig och Åke att gifta oss och hoppas på en sån här fin låda *fniss* 😉

Kommentera

