Tillbaka till skolan

Då har skolorna börjat igen och man behöver så klart nån ny fin skrivbok eller varför inte en kalender  jag  fick en bind-it-all då jag fyllde år så i år har jag gjort lite extra fina skrivböcker, som skrivsidor har jag använt vanligt kopieringspapper.

Söta älgen från magnolia passade ju så bra på denna lilla skrivbok blommorna hittar du här  papperna och blinget kommer från mina gömmor.

Den här boken blev liten 10x10cm papperet är från maja design, blommorna hittar du här sedan har jag även använt ostduk, brads och blinggalen som jag är var det så klart ett måste också Dottern har beställt en skrivbok där hon kunde skriva ned sina favoritrecept och här passade jag även på att anväda cardstock som blivit liggande pga att de varit fel färg men just till detta projekt blev det perfekt och dottern blev väldigt nöjd.

Sedan har mina föräldrar skaffat katt en liten ragadoll kille som flyttar hem till dom snart och jag vet han kommer bli bortskämd så jag gjorde en liten bok åt honom som dom kan fylla med bilder och skriva ned roligheter han hittat på.

Här valde jag att använda cardstock som bladsidor så dom är starka nog för foton om det behövs plus att jag använde favoritpapperet från Papermaze, diesen kommer från Nellie Snellen.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Tillbaka till skolan

  1. Superfina – me like 🙂

  2. Jättefina böcker! 😀

Kommentera

