Sommaren 2011

Kände jag ville göra en sommrig LO men insåg snabbt att några sånna sommarbilder från 2012 fanns inte så jag plockade fram en bild från förra sommaren istället Jag gillar ju att skapa enkla LO där papperna och bilden är de som framhävs hoppas de syns på denna Lo, jag fick i alla fall lite sommarkänsla då jag gjorde den, allt matrial kommer från butiken.

Hoppas ni haft en fin sommar trots dåligt väder nu har i alla fall jag börjat ladda för allt nytt som kommit in och snart är det dags att börja tänka på julen.

Single Post Navigation

One thought on “Sommaren 2011

  1. Härlig sommar LO 🙂

Kommentera

