Till en 7 årig tjej

Hejsan

Vår älskade dotter Engla fyllde 7 år då vi var uppe i Piteå på Nolia mässan.

Jag hade inte skapat något kort till henne och hon samlar på alla grattis kort som hon får, så jag kände att jag ville göra ett till henne på hennes rätta dag.

Sagt och gjort, jag valde ut underbara barnpapper från The ScrapCake, från deras nyaste kollektion Sweet Childhood.

Här nedan ser ni ett av de papper som jag valde.

Det är verkligen helt underbara papper 🙂

Ni hittar dem alla här.

Jag hade inga egna pysselsaker med mig så jag fick välja ut några från butiken som jag tyckte skulle passa till vår goa tjej.

Det blev papper, bling, lim stickles, rosor och dress it up knappar som fick bli stommen till hennes kort.

Jag klippte ut den söta flickan från papperet.

Klippte ut en söt bild från ett annat papper och dekorerade med rosor runt den, och stickles så klart 😉

Siffran 7 kommer från Alphabets – Merinue Vita

Jag hittade en supersöt blandning med gulliga djur bland våra påsar med dress it up knappar som heter Forest Baby.

Valde 3 olika figurer ur den påsen som fick vara med på kortet. 🙂

Här på bilden under ser ni räven.

Här fick söta lilla Bambi vara 🙂

Jag kan meddela att Engla blev överlycklig över kortet hon fick och presenterna också så klart 😉

Hon har valt att vi ska ordna ett discokalas för hennes kompisar, och nu när vi börjar få ordning på det mesta med flytten av firman och stylingen av huset i Vännäsby, så ska vi börja planera för det.

Nu vill jag önska er alla en riktigt fin dag.

Tack för titten i bloggen – Välkommen åter.

Kram Anette

Single Post Navigation

One thought on “Till en 7 årig tjej

  1. Så fint kort och de söta knapparna var ju underbara, du får hälsa och gratta Engla i efterskott.

Kommentera

