Presentask

Jag har klätt en ask i papper från My Mind´s Eye

sedan har jag dekorerat med blommorblad , ostduk, bling och band

 

Sedan valde jag att skära till ett papper så det blev ett litet lock inne i asken genom att jag vek ned kanterna,  ena sidan 3cm hög och den andra 1½cm så det lutade lite och visar upp örhängena lite bättre. Örhängerna har jag gjort av charms och kedja och Nettan har verkligen många underbara charms som passar perfekt till örhängen både med och utan kedja.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Presentask

  1. Den här asken är kanonfin!!

  2. Suverän =) Vad har du använt dig utav för ask? =)

  3. Tack, tror asken fanns hos panduro den ser ut som en större tändsticksask, men jag är hopplös på att shoppa på mig fina askar att altra så jag minns inte alltid vart jag hittade dom

  4. Superfin ask!

Kommentera

