Nåldynor

Hej på Er 🙂

Snart så är det Gävle Mässa igen och dit ska jag och ha demo på hur jag gör mina Nåldynor 🙂

Tänkte därför att jag ville dela med min av några Nåldynor som jag har gjort för att ta med till Gävle Mässan.
Dessa Nåldynor som jag visar i dag kommer jag även och ta med mig och vill man köpa dom så går det också
bra 🙂

Jag använder tomma Biltema tejp rullar som bas för mina Nåldynor fast det går jättebra att använda
tomma plåtburkar / konserv burkar också.

Material som jag använder :
Tacky Glue
Smal tejp
Spets
Band
Pärlor
Rosen Knoppar
Rosor
Grön Cardstock till bladen
Magnolia sin Blad dies för att göra dessa vackra bladen.

Sen är det trevligt att ha olika Hattnålar till Nåldynan också och det brukar jag att dekorera med när jag har den hemma på mitt
pyssel bord eller ger bort den.

Ha det jättebra alla i hop och jag hoppas att vi ses på Gävle Mässan 🙂

Kram från lilla mig 🙂

Single Post Navigation

3 thoughts on “Nåldynor

  1. Väldigt väldigt tjusiga! Skulle sy väldigt ofta om jag hade en sådan, eller ha dem som de är som väldigt fina dekorationer. Kanonfina!
    Kram Marie

  2. Galet fina Inger! Jag har försökt ge mig på de rullar du skicka till mig – men jag har inte rätt stoppning =( ….. Och riva upp en gammal kudde känner jag känns onödigt eftersom alla kuddar används på ett eller annat sett =P

  3. Helt bedårande vackra!

Kommentera

