I love you so much.

Jag har gjort en layout med papper från Melissa Frances tills idag. Tyvärr blev det lite dåliga bilder. Så kan det gå när man är ute i sista minuten…
Jag har sytt med maskinen runt kanterna på papperen. Alla hjärtan har jag skurit ut med Gazellen.

Här ser du journalingen, en del av titeln och datumangivelsen.

Titeln är gjord med färdiga stickers av olika sorter.

Jag har lekt med lite färger. Både mist och akrylfärg.

Små hjärtan ovanpå ”stänk” gjorda med mist.

Det var ”dagens snabba” ifrån mig! Hoppas du har en härlig och kreativ dag!

Single Post Navigation

One thought on “I love you so much.

  1. Vilken vacker layout du har gjort.

Kommentera

