Höst

Idag har jag varit till Vännäs och hälsat på finaste Nettan och kollat in hur nya butiken blivit och sedan har jag shoppat en del så klart, finns så otroligt underbart mycket fina nya saker och det fick följa med en hel del nyheter hem och jag ser verkligen fram emot att skapa med mina nya höst och julpapper. 

Jag kunde inte hålla mig då jag kom hem utan skyndade upp till mitt nya pysselrum och började skapa Jag började med att prova en av mina nyinköp en mask som jag färglade med distress sedan rev jag ut en bit av de fina papperet från magnolia sedan blev det grön fotomatta under bilden på mina älskade hundar och blommor, blad och bling.

Nu ska jag återvända till pysselbordet är så härligt då skaparlusten flödar efter en svaka och då hösten hittat hit till oss i norr känns det ju inte helt fel att sitta inne och pyssla istället för att vara ute i regn och blåst 

 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Höst

  1. Helt underbar layout Ulrica 🙂
    Kram Nettan

  2. Mumsigt läcker med härliga färger och två alldeles underbara små vovvar som passar perfekt i höstfärger.
    Kramar

  3. Jättefina färger gillar den skarpt! Kram Sara G

  4. Sötaste småbrudarna, och jättefin layout! 🙂

Kommentera

