Klädda tändsticksaskar

Hej på Er Ler

Nu börjar vi gå mot mörkare tider och då gillar jag att göra en del ljus och Tändsticksaskar som man kan pynta till med
runt om hemma och det är även perfekta presenter att ge bort Blinkar

I dag så tänkte jag bjuda Er på några Tändsticksaskar som jag har dekorerat.


För Er som kommer till Gävle Mässan så kommer dessa Tändsticksaskar finnas där om någon
vill titta närmare på dom eller fråga mig hur jag gör dom.

Hos Nettan så hittar du Tändsticksaskar att köpa i olika former.

Material som jag använt mig utav är Blommor, Pärlor, Band, Mönstrat Papper, Cardstock till Blad och annat och Pyntbär allt hittar du hos Nettan.
Motiven på dessa Tändsticksaskar är från Servetter.

Ha det jättebra alla i hop och jag hoppas att jag träffar många av Er på Gävle Mässan

Kramar från Lilla Pyssel Inger

Single Post Navigation

Kommentera

